Nie zależnie od tego, w jakim mieście deweloper rozpoczyna budowę musi liczyć się z dużą konkurencją. Bardzo ważne jest zadbanie o reklamę, która już na etapie budowy przyczyni się do sprzedaży pierwszych mieszkań czy lokali użytkowych. Jak powinna wyglądać skuteczna reklama dla dewelopera?
Jak zacząć proces reklamowy?
Budowa budynku to bardzo trudne przedsięwzięcie. Prace nad nią rozpoczynają się na długo przed tym, jak ktokolwiek zauważy działania na terenie budowy. Czas gromadzenia pozwoleń oraz projektów to odpowiedni moment do rozpoczęcia budowy planu marketingowego.
Skuteczna reklama dla dewelopera rozpoczyna się od budowy strony WWW. Kolejnym elementem jest stworzenie wizualizacji inwestycji, budowy kart mieszkań oraz panoramy 3D.
Kolejnym krokiem jest stworzenie kampanii teaserowej, która przyciągnie uwagę klienta. Istotą reklamy teaserowej jest uchylenie rąbka tajemnicy, bez podawania szczegółów. Im bardziej reklama dla dewelopera jest tajemnicza i intrygująca, tym większe zainteresowanie wzbudzi wśród odbiorców.
Jak zatrzymać klienta?
Reklama teaserowa dla dewelopera ma na celu zainteresowanie inwestycją. Nie jest to ostatni krok. Zainteresowanie trzeba podtrzymać.
Landing page to sposób na utrzymanie zainteresowania klienta. Koniecznie trzeba podać kolejne informacje. Nie można jednak ujawnić wszystkiego o inwestycji. Dozowanie informacji pozwoli zatrzymać zainteresowanie klienta, który będzie potrzebował więcej danych. Jest to pierwszy krok do nawiązania relacji z kupującym mieszkanie lub lokal.
Na tym etapie reklamy konieczne jest zaproponowanie klientowi działania. Kontakt poprzez wykonanie telefonu lub rejestrację na odpowiednim formularzu pozwala nawiązać osobiste relacje z zainteresowaną osobą.
Social media – bliżej klienta
Reklama dla dewelopera w social mediach to dziś konieczność. Jest to idealny sposób na kontakt z dużą grupą zainteresowanych osób.
Warto pamiętać, że pierwsze działania marketingowe już obudziły zainteresowanie potencjalnych nabywców. Obecność na Facebooku pozwoli przekazać więcej konkretnych danych dotyczących inwestycji.
Jest to odpowiedni momenty, by opisać lokalizację inwestycji. Atuty osiedla, takie jak restauracje, klub fitness, basen czy dobra szkoła oraz przedszkole pomogą zainteresować klientów. Kolejnym krokiem jest skoncentrowanie się na inwestycji. Warto podkreślić jakie materiały zostaną użyte do wykończenia części wspólnych. Opis poszczególnych mieszkań powinien koncentrować się na ich rozkładzie, nowoczesnych rozwiązaniach oraz dodatkowych bonusach jak miejsca postojowe, duże trasy czy ogródki przed budynkiem.