Możliwości mediów

0
13
możliwości mediów

Wiele możliwości dają nam dzisiejsze media. Telewizja, Internet, radio to narzędzia, z których każdy z nas korzysta niemal codziennie. W domu, w pracy każdy z nas korzysta z Internetu, narzędzie to może przynieść nam mnóstwo korzyści i wiele fantastycznych możliwości.

Możliwości mediów

Internet to narzędzie, które daje nam szerokie możliwości, dzięki niemu możemy dowiedzieć się wiele cennych informacji z kraju i ze świata. Telewizja to medium, dzięki któremu również możemy dowiedzieć się wielu cennych informacji na temat gwiazd, sportu, polityki. Jadąc samochodem, często wielu z nas słucha radia, gdzie również praktycznie co godzinę podawane są nowe informacje z kraju i ze świata. Wszystkie te media są centrum informacji, z nich możemy dowiedzieć się wielu ciekawych wiadomości, a każdy z nas lubi być na bieżąco z tym, co aktualnie dzieje się w kraju czy na świecie. Dzisiejsze media dają nam mnóstwo fantastycznych możliwości i wiele korzyści. Z Internetu możemy czerpać przeróżne informacje, dzięki niemu na pewno nie będziemy się nudzić, bowiem każdy z nas znajdzie w nim coś dla siebie. Telewizja da nam mnóstwo rozrywki i wspaniałej zabawy na pochmurne i deszczowe dni. Z kolei radio poza informacjami, dostarczy nam mnóstwo wspaniałej i ciekawej muzyki.

Skandal w mediach – nowa forma reklamy

Każdy z nas zetknął się nie jeden raz z reklamą, która powstała w dosyć kontrowersyjny sposób. Z pewnością obserwowaliśmy różne skandalizujące historie w wykonaniu aktorów, zespołów muzycznych, literatów, których właśnie ukończone nowe przedsięwzięcie – film, płyta, książka – mają mieć swoją premierę. Umiejętnie przekazany do mediów skandal przedpremierowy – jakiś romans, zdrada, ostra impreza, awantury – zaczyna żyć swoim życiem w mediach i właściwie, żadna inna reklama nie jest już potrzebna. Media, wiadomości, reklama przedstawiają skandaliczną historię swoim odbiorcom, którzy tłumnie spieszą do kina, wykupują płyty lub książki.

 Innym rodzajem kontrowersyjnych reklam, są np. fotografie jednej ze znanych marek, która promuje swoje wyroby zdjęciami głównie ludzi, znajdujących się w niezwykłych relacjach pomiędzy sobą, a żeby reklamie dodać ‘smaczku’, często wykorzystywane są w nich zdjęcia osób stanu duchownego. Budzi to ogromny sprzeciw części społeczeństwa, ale cel zostaje osiągnięty – o tym się mówi, a o to chodzi w dobrej reklamie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here