Zła reklama

W obecnych czasach kwestia złej reklamy jest bardzo dobrze dostosowana do elementów dostosowanych na zasadzie wiarygodności. Kiedy odbiorca ogląda dany spot reklamowy, o tym, że dany produkt spożywczy jest bogaty w witaminy, przydatne minerały, a także że jest niezbędny na cały długi dzień, właściwie padają obawy czy oby na pewno. Zazwyczaj wychodzi na jaw, że reklama mija się z prawdą, a posiłek, który ma być rzekomo bogaty w witaminy, ma wspaniały smak czekolady, jest po prostu kolejnym elementem słodyczy, które są w pieszych ilościach szkodliwe, przynajmniej na kwestie figury. Dla osób będących na diecie i bacznie obserwujących swoje ciało, figurę na pewno byli by już zdruzgotani takimi informacjami. Oznacza to, że wiele reklam tak naprawdę podaje nieprawidłowe informacje, wprowadzając w błąd odbiorcę. Takie kłamstwa mogą być bardzo źle postrzegane, a to noże czynić daną reklamę złą. Zła reklama może być także źle odbierana przez odbiorców. Czasami ukryta prawda, jest gdzieś miedzy wierszami.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Media interaktywneMedia interaktywne
    Media interaktywne to nic innego, jak środki przekazu medialnego. Są to środki, które wspomagają komunikacje społeczna, jak również umożliwiają najrozmaitszą aktywność. W momencie wykorzystywania mediów interaktywnych możemy powiedzieć, iż mają …
  • Interent głównym źródłem wiadomościInterent głównym źródłem wiadomości
    Obecnie najbardziej popularnym kanałem komunikacji marketingowej jest Internet, wynika to przede wszystkim z jego zasięgu i możliwości dotarcia do wielu odbiorców. Kanał ten stwarza możliwość indywidualnego traktowania klientów, co sprzyja …
Najnowsze komentarze