Zalety i wady reklamy prasowej

Reklamy można także umieścić w prasie. Jest to bardzo tania forma reklamy i również gazet jest bardzo wiele, ze można sobie wybierać i przebierać. Jednakże nie każdy człowiek kupuje gazety, więc nie można tu mówić o dotarciu do dużej liczby odbiorców. Poza tym reklama prasowa jest powszechnie używana przez różne firmy dlatego też tych reklam jest tyle w gazetach, że czytelnik rzadko kiedy na nie spogląda. Jednakże tutaj możemy trafić na określonych odbiorców. Przykładowo jeśli chcemy zareklamować szampon do włosów czy też zakład fryzjerski to wybieramy gazety dla kobiet. Jeśli chcemy namówić jakiegoś mężczyznę do kupna samochodu z naszego komisu czy salonu to wybieramy czasopisma dla panów. Taka reklama bardzo szybko jest wydawana i możemy ją zamieszczać codziennie. Wszystko zależy od funduszy jakie chcemy na nią przeznaczyć. Poza tum ludzie ufają takim papierkowym reklamom. Towarzyszą one nam najdłużej, dlatego też cieszą się one uznaniem wśród społeczeństwa, którego nie przyciągają nowe technologie.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Jak telewizja zniszczyła potęgę radiaJak telewizja zniszczyła potęgę radia
    Zanim jeszcze powstała telewizja królową mediów było radio. Popularniejsze od prasy, dlatego że było również świetna forma rozrywki. Jeśli ktoś jeszcze pamięta przedwojenne filmy przypomni sobie być może jak bardzo …
  • Medialne znaczenie łączy internetowych
    Łącza internetowe to najnowocześniejsze propozycje medialne dostępne na rynku. Pozwalają one korzystać z o wiele większych możliwości kontaktów medialnych. Internet wykorzystywany jest w dużym stopniu do prowadzenia działań reklamowych oraz …
Najnowsze komentarze