Zalety i wady reklamy prasowej

Reklamy można także umieścić w prasie. Jest to bardzo tania forma reklamy i również gazet jest bardzo wiele, ze można sobie wybierać i przebierać. Jednakże nie każdy człowiek kupuje gazety, więc nie można tu mówić o dotarciu do dużej liczby odbiorców. Poza tym reklama prasowa jest powszechnie używana przez różne firmy dlatego też tych reklam jest tyle w gazetach, że czytelnik rzadko kiedy na nie spogląda. Jednakże tutaj możemy trafić na określonych odbiorców. Przykładowo jeśli chcemy zareklamować szampon do włosów czy też zakład fryzjerski to wybieramy gazety dla kobiet. Jeśli chcemy namówić jakiegoś mężczyznę do kupna samochodu z naszego komisu czy salonu to wybieramy czasopisma dla panów. Taka reklama bardzo szybko jest wydawana i możemy ją zamieszczać codziennie. Wszystko zależy od funduszy jakie chcemy na nią przeznaczyć. Poza tum ludzie ufają takim papierkowym reklamom. Towarzyszą one nam najdłużej, dlatego też cieszą się one uznaniem wśród społeczeństwa, którego nie przyciągają nowe technologie.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Radio jako najstarsze z elektronicznych mediów.
    Najstarszym ze środków masowego przekazu jest radio. Ich odkrywca-Hertz- jednak po ich odkryciu stwierdził, że nie będą miały one możliwości dalszego wykorzystania. Jednak dalsze badania pokazały, że nie miął racji, …
  • W świecie cennych wiadomościW świecie cennych wiadomości
    Wielu z nas ma dzisiaj dostęp do Internetu, w domu czy w pracy. Każdy z nas korzysta z tego narzędzia niemal codziennie. Dzięki niemu możemy dowiedzieć się wielu cennych wiadomości …
Najnowsze komentarze