Sponsorzy odejdą, media upadną

Czy wiesz, że każdego typu media, może poza internetem są uzależnione od sponsorów. Aby coś było dostępne na szeroką skalę, tanio musi niestety być finansowane reklamami. Przekonuje się o tym coraz więcej osób. Media jednak ogólnie przeżywają w XXI wieku ciężkie chwile, ponieważ ludzie stają się bardziej świadomi siebie i swoich emocji oraz wybierają informacje z gruncie rzeczy jedynie wartościowe z ich punktu widzenia. Gdyby sponsorzy faktycznie wycofali się z pomysłu finansowania instytucji medialnych, które i tak nie mają dużej oglądalności, wtedy na pewno nie mogłyby się na rynku utrzymać lub byłoby to zadanie wielce utrudnione. Symbioza między mediami, a głównymi reklamodawcami podlega niestety pewnym problemom. Widzowie otrzymują to co faktycznie chcą im przekazać sponsorzy, a media grają ich nutę. Niestety to jest nasza rzeczywistość informacyjna, a każdy kto chce z nią walczyć ma faktycznie tylko jedno wyjście. Może jedynie zrezygnować z oglądania i słuchania wiadomości. Wiadomo jednak, że w wielu przypadkach to po prostu niemożliwe. Podsumowując gdyby sponsorzy opuścili media, te w gruncie rzeczy od razu przestałyby funkcjonować. Nie wiadomo, czy faktycznie tak się kiedyś nie stanie.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Outsourcing sił sprzedażyOutsourcing sił sprzedaży
    Outsourcing sił sprzedaży. Outsourcing czyli korzystanie ze źródeł zewnętrznych to jedno z najskuteczniejszych narzędzi do optymalizacji procesów, takich jak zmiana struktury wydatków związanych z zasobami ludzkimi w biznesie i odciążaniem …
  • Zalety i wady reklamy prasowej
    Reklamy można także umieścić w prasie. Jest to bardzo tania forma reklamy i również gazet jest bardzo wiele, ze można sobie wybierać i przebierać. Jednakże nie każdy człowiek kupuje gazety, …
Najnowsze komentarze