Reklama partyzancka

Jest to reklama, która pojawia się w przestrzeni publicznej. Ma ona na celu wywołanie szoku osób, które ją widzą. Dzięki temu, że taki szok zostaje wywołany, możliwe jest uzyskanie większej szansy na zapamiętanie danego produktu. Trafia on w skuteczniejszy sposób do wiedzy danego klienta. Jak najbardziej stanowi to więc odpowiednio dobrą sytuację. Angielska nazwa tego zjawiska to guardial adventorial. Reklama partyzancka pojawia się w formie graffiti na murach czy w formie różnych naklejek na schodach. Wiele firm korzysta z takiej formy reklamy, aby zwrócić na siebie uwagę. Jak najbardziej, reklama partyzancka skierowana jest do danej grupy odbiorców. Grupa docelowa w takiej kampanii reklamowej jest jak najbardziej sprecyzowana. Nie każdy może bowiem w odpowiednio skuteczny sposób odczytać przekaz takiej reklamy, jeśli nie zna dodatkowych przesłanek. Taka reklama jest niezwykle tania do stworzenia. Nie potrzeba dużych nakładów finansowych, aby można było ją wykonać. Dlatego też, pod tym względem jest jak najbardziej opłacalna. Odpowiednio dobrze wyjdzie się na tym, jeśli będzie się więc z niej korzystało. Każdy z takiego faktu będzie mógł być więc zadowolony. Taka reklama jest w pełni skuteczna.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Przykłady projektów logo dla firmPrzykłady projektów logo dla firm
    Przykłady projektów logo dla firm. Logo jest bardzo istotną rzeczą dla reklamy i odpowiedniej prezencji firmy, niezależnie od tego jaką branżą owa firma się zajmuje. Logotyp przedstawiający działalność jest przecież …
  • Nielegalne pozycjonowanieNielegalne pozycjonowanie
    Pozycjonowanie jest dzisiaj zaliczane do jednej z najskuteczniejszych technik reklamy. Pozwala w dość łatwy sposób wypromować stronę, bez konieczności wydawania dużych sum pieniędzy. Jednak i w tym przypadku należy przestrzegać …
Najnowsze komentarze