Reklama partyzancka

Jest to reklama, która pojawia się w przestrzeni publicznej. Ma ona na celu wywołanie szoku osób, które ją widzą. Dzięki temu, że taki szok zostaje wywołany, możliwe jest uzyskanie większej szansy na zapamiętanie danego produktu. Trafia on w skuteczniejszy sposób do wiedzy danego klienta. Jak najbardziej stanowi to więc odpowiednio dobrą sytuację. Angielska nazwa tego zjawiska to guardial adventorial. Reklama partyzancka pojawia się w formie graffiti na murach czy w formie różnych naklejek na schodach. Wiele firm korzysta z takiej formy reklamy, aby zwrócić na siebie uwagę. Jak najbardziej, reklama partyzancka skierowana jest do danej grupy odbiorców. Grupa docelowa w takiej kampanii reklamowej jest jak najbardziej sprecyzowana. Nie każdy może bowiem w odpowiednio skuteczny sposób odczytać przekaz takiej reklamy, jeśli nie zna dodatkowych przesłanek. Taka reklama jest niezwykle tania do stworzenia. Nie potrzeba dużych nakładów finansowych, aby można było ją wykonać. Dlatego też, pod tym względem jest jak najbardziej opłacalna. Odpowiednio dobrze wyjdzie się na tym, jeśli będzie się więc z niej korzystało. Każdy z takiego faktu będzie mógł być więc zadowolony. Taka reklama jest w pełni skuteczna.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Co pokazują media?
    Media, jeśli chodzi o wszelakiego rodzaju działania, są dla nas sposobem, na zdecydowane prowadzenie tego, co dla nas jest niepomiernie interesujące. Nie można zapominać, iż na przykład osoby, jakie doskonale …
  • Prędkość jako priorytet przenoszenia informacji w mediach
    Mediów, które swoją popularność opierają na podawaniu jak największej ilości informacji w jak najkrótszym czasie jest wiele jednak szybkość ukazywania się kolejnych danych nie powinna stać się nigdy priorytetem dla …
Najnowsze komentarze