Reklama partyzancka

Jest to reklama, która pojawia się w przestrzeni publicznej. Ma ona na celu wywołanie szoku osób, które ją widzą. Dzięki temu, że taki szok zostaje wywołany, możliwe jest uzyskanie większej szansy na zapamiętanie danego produktu. Trafia on w skuteczniejszy sposób do wiedzy danego klienta. Jak najbardziej stanowi to więc odpowiednio dobrą sytuację. Angielska nazwa tego zjawiska to guardial adventorial. Reklama partyzancka pojawia się w formie graffiti na murach czy w formie różnych naklejek na schodach. Wiele firm korzysta z takiej formy reklamy, aby zwrócić na siebie uwagę. Jak najbardziej, reklama partyzancka skierowana jest do danej grupy odbiorców. Grupa docelowa w takiej kampanii reklamowej jest jak najbardziej sprecyzowana. Nie każdy może bowiem w odpowiednio skuteczny sposób odczytać przekaz takiej reklamy, jeśli nie zna dodatkowych przesłanek. Taka reklama jest niezwykle tania do stworzenia. Nie potrzeba dużych nakładów finansowych, aby można było ją wykonać. Dlatego też, pod tym względem jest jak najbardziej opłacalna. Odpowiednio dobrze wyjdzie się na tym, jeśli będzie się więc z niej korzystało. Każdy z takiego faktu będzie mógł być więc zadowolony. Taka reklama jest w pełni skuteczna.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Ważne wiadomości
    Ważne wiadomości z pewnością będą dotyczyły spraw, które mogą nas bezpośrednio dotykać. Tutaj najczęściej pozostajemy dostosowani do informacji katastroficznych, żywiołowych, z którymi możemy mieć styczność. Ważne informacje to przede wszystkim …
  • Pomoc potrzebującym dzięki mediomPomoc potrzebującym dzięki mediom
    Reklama w prasie radiu, czy tez telewizji nie zawsze jest skierowana do odbiorców po to, aby sprzedać im jakiś produkt. Coraz częściej ma ona charakter charytatywny. Wiele jest osób bezdomnych, …
Najnowsze komentarze