Reklama, ale jaka

Każdy producent staje w końcu przed koniecznością wybrania jakiejś określonej reklamy. Każdemu jest bardzo trudno podjąć decyzję. Od czego należy rozpocząć rozmyślania na ten temat? Myślę, że najważniejsze jest określenie potencjalnych odbiorców danego produktu. I tak na przykład płyn do mycia naczyń jest kierowany szczególnie do kobiet i tu jako reklama mogła by posłużyć próbka dodana do jakiejś gazety kobiecej, albo po prostu jakiś pokaz. Jeśli już mamy odpowiednią grupę osób do których kierujemy reklamę wybraną powinniśmy rozpocząć reklamowanie. Reklama polega na zachęceniu do kupna danego produktu informując o korzyściach tego produktu, a więc te informacje należy umieścić w reklamie. Nie można powiedzieć, że się nie pieni czy źle się spłukuje, ale raczej, że jest wydajny i efektowny. Każda reklama zależy od wielu czynników, które niestety przed wybraniem jednej określonej należy przeanalizować. Jest to czasochłonne, aczkolwiek daje rezultaty. Im lepsza analiza tym lepsze wyniki.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Radio jest stosunkowo tanim środkiem reklamy
    Radio jest stosunkowo tanim (tak w produkcji jak i w zakupie czasu antenowego) i powszechnym środkiem reklamy. W zasadzie ma ogromne zalety a wady stosunkowo niewielkie – krótki czas przekazu …
  • Wiadomości dziś
    We współczesnych czasach każdy człowiek zainteresowany jest tym, co dzieje się w kraju i na całym świecie. Dlatego też bardzo ważne jest przyswajanie informacji na przykład oglądając telewizję, słuchając radia, …
Najnowsze komentarze