Negatywne czynniki medialne

Negatywne czynniki medialne przede wszystkim są ukazywane ze względu na nie do końca sprawdzone informacje. Czasami do telewizji dostają się wiadomości, które praktycznie nie mają żadnego pokrycia, uzasadnienia. Negatywne skutki na pewno w większej lub mniejszej części są powiązane z reklamami. Tutaj zakrzywiony obraz rzeczywistej wartości produktu pozostaje bardziej dostosowany do potrzeb konsumenckich. Właściwie to reklama przedstawia to, co klienci pragną zobaczyć. Odnosząc się do reklamy proszku do prania trzeba zauważyć, że każdy proszek, każdej marki, który nie byłby tutaj przedstawiony, zawsze spiera wszystkie plamy. Oczywiście pokazywane są ubrania, takie same z tym, że jedno z nich jest poplamione, drugie zaś czyste. Negatywny czynnik medialny może odnieść się także do kłamstw z uwagi na skupienie uwagi na samym zakupie produktu. Reklama tutaj często pokazuje fałszywy obraz, ludzie, którzy dają się na mówić, po czasie i tak stwierdzą, że przepłacają. Jest to dość skomplikowane, ponieważ człowiek właściwie przekonuje się na własnej skórze.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Media interaktywneMedia interaktywne
    Media interaktywne to nic innego, jak środki przekazu medialnego. Są to środki, które wspomagają komunikacje społeczna, jak również umożliwiają najrozmaitszą aktywność. W momencie wykorzystywania mediów interaktywnych możemy powiedzieć, iż mają …
  • Strony internetowe OpoleStrony internetowe Opole
    Strony internetowe Opole – jak zamówić idealny projekt?. Obecnie praktycznie każda firma potrzebuje strony internetowej, która stanie się wizytówką marki. Nic więc dziwnego w tym, że usługi związane z projektowaniem …
Najnowsze komentarze