Negatywne czynniki medialne

Negatywne czynniki medialne przede wszystkim są ukazywane ze względu na nie do końca sprawdzone informacje. Czasami do telewizji dostają się wiadomości, które praktycznie nie mają żadnego pokrycia, uzasadnienia. Negatywne skutki na pewno w większej lub mniejszej części są powiązane z reklamami. Tutaj zakrzywiony obraz rzeczywistej wartości produktu pozostaje bardziej dostosowany do potrzeb konsumenckich. Właściwie to reklama przedstawia to, co klienci pragną zobaczyć. Odnosząc się do reklamy proszku do prania trzeba zauważyć, że każdy proszek, każdej marki, który nie byłby tutaj przedstawiony, zawsze spiera wszystkie plamy. Oczywiście pokazywane są ubrania, takie same z tym, że jedno z nich jest poplamione, drugie zaś czyste. Negatywny czynnik medialny może odnieść się także do kłamstw z uwagi na skupienie uwagi na samym zakupie produktu. Reklama tutaj często pokazuje fałszywy obraz, ludzie, którzy dają się na mówić, po czasie i tak stwierdzą, że przepłacają. Jest to dość skomplikowane, ponieważ człowiek właściwie przekonuje się na własnej skórze.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Przykłady projektów logo dla firmPrzykłady projektów logo dla firm
    Firmowe logo: dlaczego jest tak ważne?. Wypromowanie własnej firmy nie jest zadaniem prostym. Każdy początkujący przedsiębiorca musi przyciągać ofertami, dzięki którym zdobędzie nowych klientów, musi też konsekwentnie pracować na dobrą …
  • Krótkie wiadomościKrótkie wiadomości
    Im krótsze mamy wiadomości, tym oczywiście lepiej możemy je pozyskać. Wiadomo, iż codziennie powinniśmy starać się o coś, co dla nas jest sposobem, na zdecydowane poprawienie tego, co dla nas …
Najnowsze komentarze