Negatywne czynniki medialne

Negatywne czynniki medialne przede wszystkim są ukazywane ze względu na nie do końca sprawdzone informacje. Czasami do telewizji dostają się wiadomości, które praktycznie nie mają żadnego pokrycia, uzasadnienia. Negatywne skutki na pewno w większej lub mniejszej części są powiązane z reklamami. Tutaj zakrzywiony obraz rzeczywistej wartości produktu pozostaje bardziej dostosowany do potrzeb konsumenckich. Właściwie to reklama przedstawia to, co klienci pragną zobaczyć. Odnosząc się do reklamy proszku do prania trzeba zauważyć, że każdy proszek, każdej marki, który nie byłby tutaj przedstawiony, zawsze spiera wszystkie plamy. Oczywiście pokazywane są ubrania, takie same z tym, że jedno z nich jest poplamione, drugie zaś czyste. Negatywny czynnik medialny może odnieść się także do kłamstw z uwagi na skupienie uwagi na samym zakupie produktu. Reklama tutaj często pokazuje fałszywy obraz, ludzie, którzy dają się na mówić, po czasie i tak stwierdzą, że przepłacają. Jest to dość skomplikowane, ponieważ człowiek właściwie przekonuje się na własnej skórze.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Reklama w sieci to szansa dla małych firmReklama w sieci to szansa dla małych firm
    Dzisiaj konsumenci poruszają się przede wszystkim w środowisku internetowym mając nadzieję, że uda się w nim znaleźć maksymalnie wiele produktów dopasowanych do osobistych potrzeb. W istocie dzisiaj jest tak, że …
  • Media, a reklamaMedia, a reklama
    Media, znajdujące się w Internecie, w dość dużej mierze mają wpływ na całościową reklamę, z jaką jesteśmy w stu procentach powiązani. Dla nas istnieje opcja, aby móc dzięki reklamowaniu różnych …
Najnowsze komentarze