Negatywne czynniki medialne

Negatywne czynniki medialne przede wszystkim są ukazywane ze względu na nie do końca sprawdzone informacje. Czasami do telewizji dostają się wiadomości, które praktycznie nie mają żadnego pokrycia, uzasadnienia. Negatywne skutki na pewno w większej lub mniejszej części są powiązane z reklamami. Tutaj zakrzywiony obraz rzeczywistej wartości produktu pozostaje bardziej dostosowany do potrzeb konsumenckich. Właściwie to reklama przedstawia to, co klienci pragną zobaczyć. Odnosząc się do reklamy proszku do prania trzeba zauważyć, że każdy proszek, każdej marki, który nie byłby tutaj przedstawiony, zawsze spiera wszystkie plamy. Oczywiście pokazywane są ubrania, takie same z tym, że jedno z nich jest poplamione, drugie zaś czyste. Negatywny czynnik medialny może odnieść się także do kłamstw z uwagi na skupienie uwagi na samym zakupie produktu. Reklama tutaj często pokazuje fałszywy obraz, ludzie, którzy dają się na mówić, po czasie i tak stwierdzą, że przepłacają. Jest to dość skomplikowane, ponieważ człowiek właściwie przekonuje się na własnej skórze.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Tworzenie reklamy za pomocą InternetuTworzenie reklamy za pomocą Internetu
    Dzięki reklamie w wyszukiwarce internetowej masz możliwość sam tworzyć i samodzielnie wybierać słowa kluczowe, słowa związane z twoja działalnością. Reklamy zostają wyświetlone obok wyszukanych wyników w wybranych słowach kluczach. Dzięki …
  • Wiadomości w mediachWiadomości w mediach
    Telewizja, Internet, telefonia komórkowa, prasa – to wszystko z pewnością na co dzień dostarcza nam sporej dawki rozrywki. W wolnym czasie często sięgamy po świeżą prasę, czy oglądamy ulubiony program …
Najnowsze komentarze