Misja polskich mediów publicznych

Od wielu lat misja ta jest nagminnie sprowadzana do niskiego poziomu. Nie ma tutaj mowy o żadnych kulturalnych programach na antenie TVP 1 czy TVP 2. Nie wzbogaca się również programów dla dzieci, podając tak zwaną papkę, która nie ma żadnego wymiaru edukacyjnego dla najmłodszych widzów. Co więcej, programy te zostają ograniczane w wielu zakresach. Ostatnio, pojawiła się nawet informacja na temat tego, że Wieczorynka, która od pokoleń gościła na ekranach wielu widzów, zniknie z anteny. Powód? Oglądana jest jedynie przez ludzi starszych. Nie ma co się dziwić. Wiąże się to przede wszystkim z krótkim czasem emisji bajki. Kiedyś było to 25 min. Obecnie, czas ten skrócony został do zaledwie 10 minut, a nawet czasem i 6 minut. Dlatego też, jak najbardziej dzieciom nawet nie opłaca się zasiadać przed telewizor. Telewizja Polska woli zarabiać na blokach reklamowych niż wychowywać młodych widzów na wartościowych bajkach. Widać na tym przykładzie, na czym najbardziej zależy władzą Telewizji Polskiej. Na nic przychodzą tłumaczenia, że TVP chce uruchomić dodatkowy kanał przeznaczony tylko dla młodych widzów. Wieczorynka była marką sama w sobie i jak najbardziej powinna być jeszcze bardziej wzbogacona, a nie usuwana.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Strony internetowe OpoleStrony internetowe Opole
    Strony internetowe Opole – jak zamówić idealny projekt?. Obecnie praktycznie każda firma potrzebuje strony internetowej, która stanie się wizytówką marki. Nic więc dziwnego w tym, że usługi związane z projektowaniem …
  • Próba zostania dziennikarzemPróba zostania dziennikarzem
    Aby móc spróbować zostać dziennikarzem, tak naprawdę niewiele nam trzeba. Istnieją sposoby na to, aby móc zdecydowanie poprawić wszystkie swoje życiowe elementy. Są czynniki, jakie dopomagają nam w różnych rzeczach, …
Najnowsze komentarze