Misja polskich mediów publicznych

Od wielu lat misja ta jest nagminnie sprowadzana do niskiego poziomu. Nie ma tutaj mowy o żadnych kulturalnych programach na antenie TVP 1 czy TVP 2. Nie wzbogaca się również programów dla dzieci, podając tak zwaną papkę, która nie ma żadnego wymiaru edukacyjnego dla najmłodszych widzów. Co więcej, programy te zostają ograniczane w wielu zakresach. Ostatnio, pojawiła się nawet informacja na temat tego, że Wieczorynka, która od pokoleń gościła na ekranach wielu widzów, zniknie z anteny. Powód? Oglądana jest jedynie przez ludzi starszych. Nie ma co się dziwić. Wiąże się to przede wszystkim z krótkim czasem emisji bajki. Kiedyś było to 25 min. Obecnie, czas ten skrócony został do zaledwie 10 minut, a nawet czasem i 6 minut. Dlatego też, jak najbardziej dzieciom nawet nie opłaca się zasiadać przed telewizor. Telewizja Polska woli zarabiać na blokach reklamowych niż wychowywać młodych widzów na wartościowych bajkach. Widać na tym przykładzie, na czym najbardziej zależy władzą Telewizji Polskiej. Na nic przychodzą tłumaczenia, że TVP chce uruchomić dodatkowy kanał przeznaczony tylko dla młodych widzów. Wieczorynka była marką sama w sobie i jak najbardziej powinna być jeszcze bardziej wzbogacona, a nie usuwana.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Reklama partyzancka
    Jest to reklama, która pojawia się w przestrzeni publicznej. Ma ona na celu wywołanie szoku osób, które ją widzą. Dzięki temu, że taki szok zostaje wywołany, możliwe jest uzyskanie większej …
  • Programy edukacyjne dla dzieci i dorosłychProgramy edukacyjne dla dzieci i dorosłych
    Wielu z nas odczuwa potrzeb nieustannego pogłębiania swojej wiedzy przez całe życie. Dzieci i młodzież uczą się w szkole, a dorośli studiują. Nawet, jeśli ukończymy edukacje często czujemy niedosyt. Sięgamy …
Najnowsze komentarze