Misja polskich mediów publicznych

Od wielu lat misja ta jest nagminnie sprowadzana do niskiego poziomu. Nie ma tutaj mowy o żadnych kulturalnych programach na antenie TVP 1 czy TVP 2. Nie wzbogaca się również programów dla dzieci, podając tak zwaną papkę, która nie ma żadnego wymiaru edukacyjnego dla najmłodszych widzów. Co więcej, programy te zostają ograniczane w wielu zakresach. Ostatnio, pojawiła się nawet informacja na temat tego, że Wieczorynka, która od pokoleń gościła na ekranach wielu widzów, zniknie z anteny. Powód? Oglądana jest jedynie przez ludzi starszych. Nie ma co się dziwić. Wiąże się to przede wszystkim z krótkim czasem emisji bajki. Kiedyś było to 25 min. Obecnie, czas ten skrócony został do zaledwie 10 minut, a nawet czasem i 6 minut. Dlatego też, jak najbardziej dzieciom nawet nie opłaca się zasiadać przed telewizor. Telewizja Polska woli zarabiać na blokach reklamowych niż wychowywać młodych widzów na wartościowych bajkach. Widać na tym przykładzie, na czym najbardziej zależy władzą Telewizji Polskiej. Na nic przychodzą tłumaczenia, że TVP chce uruchomić dodatkowy kanał przeznaczony tylko dla młodych widzów. Wieczorynka była marką sama w sobie i jak najbardziej powinna być jeszcze bardziej wzbogacona, a nie usuwana.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Reklama to nie wszystkoReklama to nie wszystko
    Reklama jest ważna, bo promuje firmę. Jednak najważniejsza jest dobra jakość świadczonych usług. Firma musi być bardzo profesjonalna, a reklama jedynie firmę wspomaga. Do dobrej reklamy zaliczamy broszury, ulotki, foldery, …
  • Media i reklama – tandem nierozerwalny
    Prasa, radio, telewizja. A ostatnio również Internet. Media towarzyszą ludzkości w zasadzie od niedawna. Jednak dziś chyba mało kto wyobraża sobie codzienność bez komputera, telewizji czy nawet reklam. Właśnie reklama …
Najnowsze komentarze