Jak skonstruować dobrą reklamę

Działalność reklamowa wymaga dostosowania się do określonych zasad oraz norm konstrukcyjnych. Oznacza to, że nie wszystkie działania marketingowe będą stanowiły dobre źródło reklamowe. Reklama musi przejść cztery, poszczególne etapy konstrukcyjne żeby można było przypuszczać, iż jest w stanie przynieść oczekiwane rezultaty. Pierwszym elementem reklamowym jest odpowiednie zaprezentowanie marki produktu oraz firmy. Ten zabieg musi głęboko zapaść w pamięci potencjalnych klientów, gdyż tylko na ten podstawie poszukiwać oni będą konkretnych rozwiązań produktowych podczas dokonywania zabiegów zakupowych. Kolejnym etapem jest zainteresowanie klienta. Oznacza to, że nie mamy po prostu opowiedzieć o towarze, ale musimy sprawić, żeby każdy widz zapragnąć go mieć oraz sprawdzić. Spowoduje to niejednokrotnie wizytę w sklepie po to, aby nabyć konkretny, reklamowany produkt. Takie działanie łączy się również z kolejnym etapem, czyli pobudzaniem pragnienia posiadania towaru. To bardzo skomplikowane działanie i nie zawsze udaje się uzyskać dane wyniki. Zrealizowanie wszystkich etapów konstrukcji reklamy prowadzi do ostatniego etapu, czyli samego zakupu produktu. Dopiero w tym miejscu powinna kończyć się nasza reklama produktowa.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Ludzie nie ufają mediom
    Od jakiegoś czasu w profesjonalnych statystykach rynkowych można dostrzec pewien bardzo zaskakujący element. Ludzie przestają po prostu ufać wszystkim mediom poczynając od gazet, a na internecie kończąc. Tak się składa, …
  • Kryptoreklama w mediachKryptoreklama w mediach
    Teoretycznie wszystkie media, a szczególnie te zajmujące się propagowaniem i podawaniem rzetelnych wiadomości, odżegnują się od kryptoreklamy, jako od czegoś niedozwolonego i nagannego. Czy możemy być jednak pewni, że nie …
Najnowsze komentarze