Bilbordy oraz ich skuteczność

Czy reklama w postaci bilbordu jest opłacalna? Łatwo zauważyć, że najszybciej i najlepiej do nas trafia reklama telewizyjna, ponieważ takie reklamy często powtarzają się, mają też nie raz chwytliwe hasła. Zapamiętujemy nieraz dobrze i aktorów w nich występujących, jak i formę reklamy oraz hasło przewodnie, które jest często powtarzane, tak samo jak nazwa reklamowanego produktu. Na bilbord można nie zwrócić uwagi podczas spaceru po mieście albo jazdy samochodem, ponieważ nie są tak nachalne jak reklama telewizyjna czy radiowa, która za wszelką cenę pragnie przykuć naszą uwagę. Bilbord jednak ma inne zalety. Jest duży, więc nawet jeśli za pierwszym czy drugim razem nie zwrócimy na niego uwagi, w końcu rzuci nam się w oczy. Poza tym jeśli posiada jakieś chwytliwe, dobre i łatwo przyswajalne hasło, może zrobić naprawdę wielką i dobrą reklamę. Więc wychodzi na to, że to, czy dana reklama się przyjmie i jak wpłynie na odbiorców nie zależy tak bardzo od bilbordu jako od niego samego, ale od formy reklamy, jaka się na niej znajdzie, więc największy wpływ mają na to specjaliści od reklamy, który mają do celu zachęcić do naszego produktu.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Psychologiczne oddziaływanie reklamyPsychologiczne oddziaływanie reklamy
    Reklama ma niewątpliwie psychologiczny wpływ na klienta, wykorzystuje ona podstawowe zasady i techniki negocjacji i przekonywania. By wykorzystać jak najlepiej zasady znajomości reklamy twórcy reklam zawsze korzystają z pomocy specjalistów-psychologów, …
  • Najważniejsze wydarzenia w mediach
    Media są dla nas wartością, z której lubimy czerpać jak najbardziej szczere i pełne informacje. Gwarantują nam one dostęp do codziennych wiadomości, a tym samym sprawiają, że mamy pełen dostęp …
Najnowsze komentarze