Banery reklamowe – statyczne i dynamiczne

Bardzo polecana formą reklamy są banery reklamowe, które bardzo dobrze działają na wyobraźnię klienta. Banery są nie tylko statyczne, to znaczy takie, które maja postać tekstu z domieszką grafiki, ale bywają również dynamiczne, takie które są wykonywane dla potrzeb reklamowych w Internecie. Statyczne banery mogą występować w postaci wydruków wielkoformatowych, które są umieszczane na różnych powierzchniach, może to być na przykład folia albo też PCV. Te nawierzchnie są bardzo zalecane do takich celów ze względu na fakt, że są one bardzo odporne na warunki atmosferyczne, czyli deszcz, mróz i słońce. Natomiast banery dynamiczne, które są reklamami w Internecie są najczęściej animacjami, zazwyczaj idą w dwóch kierunkach, albo jest to baner o podtekście humorystycznym lub też ukazują profil w jakim działa reklamująca się firma. Banery dynamiczne są dobrym sposobem zarobkowania przez osoby je tworzące, bowiem koszt jednego banaera waha się od dwustu złotych do tysiąca, zależy to ile wymagało takie zlecenie pracy oraz j jaka jest wielkość banera.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Reklama partyzancka
    Jest to reklama, która pojawia się w przestrzeni publicznej. Ma ona na celu wywołanie szoku osób, które ją widzą. Dzięki temu, że taki szok zostaje wywołany, możliwe jest uzyskanie większej …
  • Media tylko dla rozsądnie myślących
    Na dzień obecny właściwie każdy ma do czynienia ze światem medialnym. Przecież większość narzędzi jakie stworzyła technika ma z nim związek. Człowiek pobiera wiadomości na bieżąco, dzięki nim ma pełną …
Najnowsze komentarze