Banery reklamowe – statyczne i dynamiczne

Bardzo polecana formą reklamy są banery reklamowe, które bardzo dobrze działają na wyobraźnię klienta. Banery są nie tylko statyczne, to znaczy takie, które maja postać tekstu z domieszką grafiki, ale bywają również dynamiczne, takie które są wykonywane dla potrzeb reklamowych w Internecie. Statyczne banery mogą występować w postaci wydruków wielkoformatowych, które są umieszczane na różnych powierzchniach, może to być na przykład folia albo też PCV. Te nawierzchnie są bardzo zalecane do takich celów ze względu na fakt, że są one bardzo odporne na warunki atmosferyczne, czyli deszcz, mróz i słońce. Natomiast banery dynamiczne, które są reklamami w Internecie są najczęściej animacjami, zazwyczaj idą w dwóch kierunkach, albo jest to baner o podtekście humorystycznym lub też ukazują profil w jakim działa reklamująca się firma. Banery dynamiczne są dobrym sposobem zarobkowania przez osoby je tworzące, bowiem koszt jednego banaera waha się od dwustu złotych do tysiąca, zależy to ile wymagało takie zlecenie pracy oraz j jaka jest wielkość banera.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Angażowanie popularnych osób do reklam
    Większość czynności codziennych wykonujemy dzięki przyzwyczajeniom, kierowani skojarzeniami oraz nawykami. Aby przekonać klienta do nowego produktu reklamodawcy muszą spowodować zmianę w dotychczasowym działaniu potencjalnego klienta. Przede wszystkim musi dany produkt …
  • Subtelna reklama najlepsza
    Każdy zastanawia się jak stworzyć reklamę idealną, która nie odstraszy potencjalnego klienta, a do tego zmusi go do działania. W zasadzie jest to obecnie najistotniejsza kwestia w świecie marketingu i …
Najnowsze komentarze