Angażowanie popularnych osób do reklam

Większość czynności codziennych wykonujemy dzięki przyzwyczajeniom, kierowani skojarzeniami oraz nawykami. Aby przekonać klienta do nowego produktu reklamodawcy muszą spowodować zmianę w dotychczasowym działaniu potencjalnego klienta. Przede wszystkim musi dany produkt czy usługę zwrócić na siebie uwagę. Jeśli zostanie zauważony, powinien następnie wzbudzić zainteresowanie. Dany produkt czy usługa musi wnieść coś nowego, innego i lepszego, aby klient go nabył. Mechanizmów i strategii reklamowych jest wiele. Nie zawsze najlepsza jakość ma na to wpływ. Najczęściej jednak moda. Dzięki mediom ukształtowany pozytywny i pożądany wizerunek marki jest niezwykle cenny. Bardzo często przyjmuje się, ze w dobrym tonie jest coś mieć. Jeśli osoba darzona przez nas szacunkiem lub sympatią identyfikuje się z określonym produktem, wówczas nasze emocje do tej postaci są przenoszone mimowolnie na produkt. Dlatego właśnie aktorzy, muzycy, ludzie sławni i popularni, darzenie autorytetem angażowani są do reklam. Ich osoba wpływa na odbiór i pozytywne konotacje związane z produktem.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Możliwości mediówMożliwości mediów
    Wiele możliwości dają nam dzisiejsze media. Telewizja, Internet, radio to narzędzia, z których każdy z nas korzysta niemal codziennie. W domu, w pracy każdy z nas korzysta z Internetu, narzędzie …
  • Reklamowy sukces
    Niemal codziennie odkrywamy jakieś nowości w świecie spożywczym czy kosmetycznym. Do sklepów codziennie trafiają jakieś nowoczesne produkty, które w jakiś sposób mogą wpłynąć na nasze zdrowie i komfort naszego życia. …
Najnowsze komentarze