Angażowanie popularnych osób do reklam

Większość czynności codziennych wykonujemy dzięki przyzwyczajeniom, kierowani skojarzeniami oraz nawykami. Aby przekonać klienta do nowego produktu reklamodawcy muszą spowodować zmianę w dotychczasowym działaniu potencjalnego klienta. Przede wszystkim musi dany produkt czy usługę zwrócić na siebie uwagę. Jeśli zostanie zauważony, powinien następnie wzbudzić zainteresowanie. Dany produkt czy usługa musi wnieść coś nowego, innego i lepszego, aby klient go nabył. Mechanizmów i strategii reklamowych jest wiele. Nie zawsze najlepsza jakość ma na to wpływ. Najczęściej jednak moda. Dzięki mediom ukształtowany pozytywny i pożądany wizerunek marki jest niezwykle cenny. Bardzo często przyjmuje się, ze w dobrym tonie jest coś mieć. Jeśli osoba darzona przez nas szacunkiem lub sympatią identyfikuje się z określonym produktem, wówczas nasze emocje do tej postaci są przenoszone mimowolnie na produkt. Dlatego właśnie aktorzy, muzycy, ludzie sławni i popularni, darzenie autorytetem angażowani są do reklam. Ich osoba wpływa na odbiór i pozytywne konotacje związane z produktem.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Pomoc potrzebującym dzięki mediomPomoc potrzebującym dzięki mediom
    Reklama w prasie radiu, czy tez telewizji nie zawsze jest skierowana do odbiorców po to, aby sprzedać im jakiś produkt. Coraz częściej ma ona charakter charytatywny. Wiele jest osób bezdomnych, …
  • Wiadomości 24 godziny na dobęWiadomości 24 godziny na dobę
    W Internecie możemy zdobywać informacje odnośnie różnych wiadomości, dlatego też większość osób, które wiedzą, ze coś się wydarzyło najczęściej po prostu wchodzą w szybkim czasie na Internet i szukają różnych …
Najnowsze komentarze