Angażowanie popularnych osób do reklam

Większość czynności codziennych wykonujemy dzięki przyzwyczajeniom, kierowani skojarzeniami oraz nawykami. Aby przekonać klienta do nowego produktu reklamodawcy muszą spowodować zmianę w dotychczasowym działaniu potencjalnego klienta. Przede wszystkim musi dany produkt czy usługę zwrócić na siebie uwagę. Jeśli zostanie zauważony, powinien następnie wzbudzić zainteresowanie. Dany produkt czy usługa musi wnieść coś nowego, innego i lepszego, aby klient go nabył. Mechanizmów i strategii reklamowych jest wiele. Nie zawsze najlepsza jakość ma na to wpływ. Najczęściej jednak moda. Dzięki mediom ukształtowany pozytywny i pożądany wizerunek marki jest niezwykle cenny. Bardzo często przyjmuje się, ze w dobrym tonie jest coś mieć. Jeśli osoba darzona przez nas szacunkiem lub sympatią identyfikuje się z określonym produktem, wówczas nasze emocje do tej postaci są przenoszone mimowolnie na produkt. Dlatego właśnie aktorzy, muzycy, ludzie sławni i popularni, darzenie autorytetem angażowani są do reklam. Ich osoba wpływa na odbiór i pozytywne konotacje związane z produktem.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Samodzielne mediaSamodzielne media
    Istnieją różnego rodzaju samodzielne media, jakie dopomagają nam w stworzeniu dla siebie elementów, jakie będą zdecydowanie najlepszej kategorii. Im częściej uda się nam wyszukać rzeczy, jakie są dość mocno zaskakujące, …
  • Puste media i puści odbiorcyPuste media i puści odbiorcy
    Trendy medialne są współcześnie dalekie od doskonałości. Wiadomości są często bardzo tandetne, a odbiorcy wchłaniają je jak gąbka. Wielu wykształconych ludzi dziwi się jakim cudem na portale plotkarskie prezentujące najniższy …
Najnowsze komentarze