Angażowanie popularnych osób do reklam

Większość czynności codziennych wykonujemy dzięki przyzwyczajeniom, kierowani skojarzeniami oraz nawykami. Aby przekonać klienta do nowego produktu reklamodawcy muszą spowodować zmianę w dotychczasowym działaniu potencjalnego klienta. Przede wszystkim musi dany produkt czy usługę zwrócić na siebie uwagę. Jeśli zostanie zauważony, powinien następnie wzbudzić zainteresowanie. Dany produkt czy usługa musi wnieść coś nowego, innego i lepszego, aby klient go nabył. Mechanizmów i strategii reklamowych jest wiele. Nie zawsze najlepsza jakość ma na to wpływ. Najczęściej jednak moda. Dzięki mediom ukształtowany pozytywny i pożądany wizerunek marki jest niezwykle cenny. Bardzo często przyjmuje się, ze w dobrym tonie jest coś mieć. Jeśli osoba darzona przez nas szacunkiem lub sympatią identyfikuje się z określonym produktem, wówczas nasze emocje do tej postaci są przenoszone mimowolnie na produkt. Dlatego właśnie aktorzy, muzycy, ludzie sławni i popularni, darzenie autorytetem angażowani są do reklam. Ich osoba wpływa na odbiór i pozytywne konotacje związane z produktem.

Leave a Reply

Strony
Popularne
  • Zła reklama
    W obecnych czasach kwestia złej reklamy jest bardzo dobrze dostosowana do elementów dostosowanych na zasadzie wiarygodności. Kiedy odbiorca ogląda dany spot reklamowy, o tym, że dany produkt spożywczy jest bogaty …
  • Reklamy telewizyjne
    Codziennie na półkach sklepowych odkrywamy coraz to nowsze produkty, które jakiś sposób mogą wpłynąć na komfort naszego życia. Nowy produkt trzeba jednak najpierw dobrze zareklamować. Odpowiednia i dobra reklama to …
Najnowsze komentarze